Передовий педагогічний досвід
«Використання інформаційно – комунікаційних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку»
Автор: Моренець Вікторія Вікторівна, вихователь
Застосування інноваційних технологій дає змогу створити навчально – розвивальне середовище для виховання всебічно розвиненої особистості, яке відповідає сучасності.
Розвиток сучасного суспільства нерозривною ниткою пов’язаний з науково – технічним прогресом. Людство вступило в нову епоху нового розвитку, яка отримала назву «інформаційне суспільство»…
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Розкриття інтелектуально-творчого потенціалу дітей дошкільного віку та розвиток креативності засобом методу піскової анімації»
Автор: Внученко Наталія Борисівна, вихователь «вищої категорії»
Заняття пісочною анімацією – це не тільки художньо – естетичне виховання, розвиток дрібної моторики рук, координації, пластики, фантазії. Пісочна анімація для дітей – це чудове заняття, дивовижний спосіб розвитку творчих здібностей, креативності і фантазії…
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Інноваційні підходи до формування лексичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ»
Автор: Донець Вікторія Володимирівна, учитель-логопед «вищої категорії»
Інноваційні технології в логопедичній практиці – це лише доповнення до загальновживаних, перевірених часом технологій: (діагностики, постановки звуків, формування мовного дихання, розвитку дрібної моторики та інші). Існує безліч нетрадиційних логопедичних технологій, які вчитель-логопед використовує в роботі з дітьми…
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Формування гуманних почуттів у дітей старшого дошкільного віку за творами В.О.Сухомлинського з використанням методу технології моделювання»
Автор: Клипа Тетяна Миколіївна, вихователь «вищої категорії»
Доступні за змістом, яскраві за художньою виразністю твори В.О. Сухомлинського допомагають педагогу виховувати дошкільнят, вчити жити в суспільстві, цінувати творення людини і природи, і найголовніше, формувати свою життєву позицію.
Неоціненним помічником педагога є метод технології моделювання. Саме технологія моделювання допомагає опрацювати освітній матеріал поетапно, використовуючи досвід дітей, підсилює навчально - виховну роль творів В.О.Сухомлинського, дає можливість провести підсумкову роботу з використанням всієї моделі. Глибоке вивчення спадщини великого педагога сприяє…
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Формування валеологічного світогляду дошкільнят та виховання свідомого ставлення до власного здоров’я»
Автор: Гуцал Світлана Миколаївна, вихователь «вищої категорії»
Формування, збереження і зміцнення здоров’я дітей - одна з найактуальніших проблем нашого суспільства. В умовах модернізації сучасної освіти, поліпшення якості освітніх послуг, стан здоров’я дітей, профілактика захворювань – є одним із приорітетних напрямків …
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей дітей шляхом використання педагогічної технології «Палички Кюїзенера»
Автор: Банна Наталія Миколаївна, вихователь «вищої категорії»
Ігровий дидактичний матеріал Джоржа Кюїзенера простий та зрозумілий. Цей дидактичний матеріал, розроблений бельгійським вчителем початкових класів Джорджом Кюїзенером і призначений для навчання математики. Діти не бачать у ньому нудне заучування чисел та математичних понять…
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Патріотичне виховання дітей з використанням краєзнавчого матеріалу»
Автор: Мельник Алла Володимирівна, вихователь «вищої категорії»
Дана робота містить завдання патріотичного виховання дошкільників відповідно до змісту нової редакції Базового компонента дошкільної освіти; систему роботи по ознайомленню дітей з рідним краєм; рекомендації вихователям та батькам по ознайомленню дітей з рідним містом; конспекти занять, сценарії свят по ознайомленню дітей з рідним містом.
Фундаментом патріотизму по праву вважається цілеспрямоване ознайомлення дітей з рідним краєм. Любов до Вітчизни починається з любові до своєї малої батьківщини - місця, де народилася людина. Виховання любові і поваги до рідного міста є найважливішою складовою морально-патріотичного виховання. Щоб виховати патріотів, треба...
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Шляхи підвищення ефективності занять з фізичного виховання дітей дошкільного віку»
Автор: Дорошенко Стела Володимирівна, інструктор з фізкультури «вищої категорії»
Підвищення ефективності занять з фізичного виховання дітей дошкільного віку відкриває досить вагомі перспективи в майбутньому, заняття проведені на високому рівні не тільки сприяють зміцненню та фізичному розвитку організму дитини, але в майбутньому можуть сприяти залученню дитини до професійного спорту. В посібнику розкрито питання, як впливає планування роботи з фізичного виховання в дошкільному закладі на ефективність проведення занять; охарактеризовано вплив умов та обладнання приміщень на підвищення ефективності проведення занять...
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33
«Формування морально-духовних цінностей та патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку»
Автор: Ліннік Тамара Павлівна, вихователь - «спеціаліст»
В посібнику подано перспективне планування по формуванню морально-духовних цінностей та патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку; методичні рекомендації по формуванню загальнолюдських, конспекти занять з даної тематики…
Для подальшого вивчення нашого досвіду зв'яжіться з админістратором за допомою чату або за тел.(0542) 32-66-33