Мовні вправи для використання на заняттях з англійської мови

Ми на вулиці гуляли й англійською рахували:

One – сорока прилетіла, і на гілку он де сіла.

Two – летить її подружка, і скрекоче щось на вушко,

На, а третя, он вгорі, порахуймо – One, Two, Three!

The Sun – засяє сонечко,

In window – у віконечко,

The bird – це пташка прилетіла,

On the green tree – на зелене дерево сіла.

The song – пісню заспівала,

And very good – все добре стало!

The Turnip (Ріпка)

Жили собі дідусь, бабуся,

Grandmother and Grandfather

І посадили вони влітку The Turnip

Свою славетну Ріпку.

Поиливали Ріпку, доглядали,

Скільки силоньки туди доклали.

І росла The Turnip виростала,

So high – аж до неба дістала.

Прийшов Grandfather на город,

Потер від здивування лоб:

Its time to get it! – пора ріпку рвати!

One, two, three, one, two, three – oh! Its too big for me!

Вирішив Grandfather, що ж самому старатись,

Треба Grandmother на поміч позвати:

«Grandmother, come here, help me, please!»

А бабуся і говорить: «okey, I am coming!»

«One, two, three, one, two, three – oh! Its too big for us!»

Тут згадала бабця внучку: «Granddauther, йди на поміч, дочко!»

І знов утрьох взялись за Ріпку: «One, two, three, one, two, three – oh! Its too big for us!»

Кличе тоді внучка Жучку:

«Dog, Dog,come here, help me, please!»

Хоч із Жучкою разом, та Ріпку не витягли гуртом!

Притомились, приморились, і на землю опустились…

Поруч Киця пробігала, тренування вона мала,

Бо спортсменка наша Киця і їй at home не сидиться.

Киця хутко підійшли і розминку провела:

«Hands up! Hands down!

Hands on hips! Sit down!

Stand up! Hands to the sides!

Bend left! Bend right!»

Разом розминочку зробили і набрались миттю сили!

«One, two, three, one, two, three – oh! Its too big for us!»

Настовбурчила Киця вушка і нумо кликати свою подружку:

«Mouse, Mouse, come here, help me, please!»

Прибігла Мишка шкряботушка, маленька сіренька норушка:

«Okey, I am coming!»

«One, two, three, one, two, three – oh!» –

The Turnip витягли завзято, тож буде на городі свято!

Навколо Ріпки дружно стали, веселу пісню заспівали!

Підготувала: вихователь Калініченко С. С.

Цільова прогулянка

Ми можемо любити тільки те, що знаємо. Треба дати змогу дітям побачити хоч найближчі місцевості, знати в них кожну  річку, ліс, озеро, острів тощо, знати рослинність, звірів свого краю, чим люди займаються, біля чого працюють.

С. Русова

Особливості цільової прогулянки

Посилення уваги до екологічного виховання дошкільників вимагає пошуку різноманітних форм ознайомлення їх з природою. Однією з таких форм, потенціал яких ще недостатньо використовуються вихователями, є цільові прогулянки на природу, що інтегруються з пішохідними переходами, є зручною й корисною формою організації дітей, що дає можливість знайомити їх з найближчим природним оточенням.

Цільові прогулянки вносять різноманітність у життя дітей, збагачують їхню уяву, дають змогу краще пізнати природне середовище місцевості, де вони мешкають : парк, сквер, ліс, луки, поле, ставок, річку. Такі прогулянки можуть проводитися не тільки з пізнавальної, а й з пізнавально-практичною метою – збирання ягід, грибів, насіння дикоростучих трав для підгодовування птахів узимку.

Відмінність їх від повсякденних прогулянок полягає у тому, що вони проводяться за межі ДНЗ.

Обсяг програмових завдань, що намічається для реалізації на цільовій прогулянці, значно менший від того, що передбачається екскурсією. І все ж цінність таких прогулянок у тому, що завдяки регулярності їх проведення можна простежити зміни в об’єктах природи, виявивши їх причини.

Особливо багато можливостей для спостережень під час цільових прогулянок надає літо. Рослини, що зацвітають, розмаїття видів комах, птахів, їхня пристосувальна поведінка створюють необмежений простір для надання дітям цікавої інформації, спрямованої на пізнання рідної природи, її краси.

Часом можна почути запитання : для чого маленьким дітям потрібні знання про рослинний, тваринний світ? Достатньо, щоб, вони засвоїли знання про найбільш важливі залежності у природі між організмом і умовами існування. Але ж засвоєння знань ніколи не може розглядатися в дошкільному віці як самоціль . Це – аспект всебічного розвитку дитини.

Знання, на думку дидактиків, виконують 3 функції у формуванні особистості:

-інформативну -орієнтовну – оціночну.

Можливості цільової прогулянки

Інформуючи про найближче оточення в процесі цільових прогулянок, вихователі здійснюють важливе виховне завдання – формування реалістичних знань, без яких неможливе оволодіння систематизованими знаннями, тобто встановлення об’єктивних зв’язків між предметами і явищами природи, серед яких провідними є причинні. Саме встановлення таких зв’язків характеризує рівень дитячого мислення.

Важливим є те, що в процесі ознайомлення з рослинами, тваринами під час цільових прогулянок розвивається мова дітей, поповнюються словник, бесіди це засіб розвитку діалогічної і монологічної мови.

Цільові прогулянки створюють чудові можливості для розвитку сенсорної сфери дитини. Кожна зустріч з новими об»єктами природи – це можливість побачити, доторкнутися, понюхати, прислухатися до них, і вихователі повною мірою повинні використати ці можливості.

Не можна переоцінити роль цільових прогулянок для розвитку у дошкільників пізнавальних інтересів і спостережливості – винятково важливих якостей у підготовці до школи.

У наш час винятково важливого значення набули проблеми екологічного виховання – формування нового, свідомого, відповідального, бережного ставлення до природи, розвитку екологічної етики, що ґрунтується на ідеї співпереживання, самооцінки всього живого. Екологічне виховання тісно пов’язане з екологічною освітою. Лише на основі знань, діяльність у природі формується екологічна культура, яка полягає в тому, що людина усвідомлює загальні закономірності природи і суспільства, вважає природу рідною домівкою, яку треба берегти і про яку треба піклуватися.

Яка ж роль цільових прогулянок у формуванні екологічної культури малят?

Цільові прогулянки цінні тим, що під час їх проведення діти отримують знання про взаємозв’язки в природі, про цінність для людини тих чи інших об’єктів природи, про правила природокористування. На цільових прогулянках діти можуть повправлятися у виконанні правил природокористування : на ставку, у лісі, в лузі ми гості, і поводитися треба чемно, не порушувати спокою тих, хто постійно там живе.

Ознайомлення з різноманітними об’єктами природи під час цільових прогулянок є важливим засобом естетичного розвитку дітей. Сприймання яскравих пейзажів, гармонійних сполучень барв у квітів – все це пробуджує у дітей почуття краси, виховує любов до природи. Велику роль у цьому відіграє емоційна чутливість вихователя, уміння не лише побачити красу природи, а й доступно донести її до дітей з тим, щоб прищепити естетичні цінності, важливі не лише для естетичного розвитку особистості, а й для доброго, гуманного ставлення до навколишньої природи.

Цільові прогулянки на природу є джерелом збагачення життя прекрасним. Навчаючи дітей після прогулянок відображувати на серветках, тарілках, чашечках, рукавичках природу – квіти, метеликів тощо, вихователі формують їх естетичні смаки, бажання створювати красу навколо себе. Перебування серед природи, вплив природних факторів, активні рухи дітей під час цільових прогулянок стимулюють обмін речовин, загартовують дітей. Обов’язковою умовою проведення цільових прогулянок є вибір сприятливого з екологічної точки зору маршруту.

Дитячі садки знаходяться у різноманітних природних умовах, тому визначити тематику цільових прогулянок потрібно, виходячи з можливостей природного оточення ДНЗ, а також явищ, які характерні для певної пори року, спостереження за якими цікаві для дітей.

Якщо недалеко протікає струмок, річка, озеро, водосховище, море, існує чудова можливість для проведення туди цільових прогулянок.

Цільові прогулянки на луки, в ліс, у парк, сквер, де можна знайомити з лісовими, лучними рослинами, деякими тваринами.

Надзвичайно сприятливі умови для цільових прогулянок мають ДНЗ, розташовані поблизу ботанічних садів, які є майже в кожному обласному центрі. Цільові прогулянки здійснюються у сад, на поле, на пустир.

Характерна ознака цільових прогулянок на природу – неодномірна насиченість їх матеріалом у різні пори року в зв’язку з природними процесами, характерними для нашої флори і фауни.