Сценарії свят в ДНЗ

 ЗІРНИЧКА ВІДКРИВАЄ ДВЕРІ

Мета: Розвивати музичні, творчі, акторські здібності у дітей, виховувати любов до рідного садочку. Залучати дітей та їх батьків до емоційного сприйняття музики.  Виховувати повагу одне до одного, доброзичливість та дружні почуття.
Обладнання: мультимедійний показ про садочок, наголівнички тварин, музичні інструменти, українські костюми, тамбуріни, атрибути для «Хору рук», дуги з квітами, стрічки.
Дійові особи: ведуча-дитина, ведуча-доросла,  дід, баба, «ріпка», внучка, Жучка, Кішка, Мишка, діти читці.
 (В записі звучать слова «Історія закладу»)
Дитячий садок № 82 «Зірниця» було відкрито 20 листопада 1988 року, як перший україномовний садок міста. Колектив закладу розпочав  роботу у напрямку національного відродження, що передбачав формування творчої особистості, відтворення духовності і культури.
 На екрані йдуть фотографії дитячого садочка
Очолює заклад  талановитий керівник   Шевич Кристина Володимирівна  (Фото завідуючої)
 (Під фанфари виходить ведуча доросла і дитина)
Вед дит:  Доброго дня, шановні гості!
Вед: У нас сьогодні незвичайне свято – свято радості, відкритості, щирості!
Вед дит: Сьогодні ми святкуємо –
Разом:    День відкритих дверей!!!
Вед дит: День відкритих сердець!
               Щирих посмішок та радості зустрічі!
Вед:       Зустрічі з вами, наші дорогі гості!
               Наші серця сповнені любові й миру.
               Сподіваємось, що зустріч наша буде щирою.
(під музику вибігають діти)
Дит: В Сумах садочок є –
        «Зірничка»  його звати:
        Гарний, затишний куточок,
        Радий всіх вітати.
Дит: Ранком гарно в півстрибочок,
        Ми ідем у дитсадочок.
        Щоб там з друзями зустрітись,
        Вчитись, гратись, веселитись.
Дит: Зранку музика і сміх,
         В стінах цих лунає.
         Радість ділиться на всіх –
         Серце завмирає.
Дит: Щоби нам чогось навчитись –
         Треба добре потрудитись.
         Дружно колом крокувати,
         Щоби дужими зростати.
Дит: У садку вчимося ми дружити,
         І навколо все любити.
         Гуртом читати, малювати
         Пісні співати, танцювати.
Дит: Мамо, тато, дід, бабуся,
         Тут за нас ви не турбуйтесь!
         Ми признаємось вам всім,
Разом: Дитсадок – наш рідний дім.
Дит: Тут усім турботу й ласку,
         Дарують повсяк час.
         В дім оцей неначе в казку,
         Йде уранці кожен з нас.
Пісня «Добра казка»
Вед: Наш заклад  – це маленька країна дитинства.  Тут створено всі умови для соціального, інтелектуального, емоційного розвитку дітей, бо об’єктом уваги вихователів є особистість дитини, її бажання й допитливість.
Вед. дит: У нашому Центрі малята розумнішають і розвиваються в різних гуртках і студіях.
Вед: Гурток «Піскова анімація» – це покликання стимулювати творчі здібності, прилучити дітей до краси і гармонії, до мистецтва, пробудити творчі сили.
ВІДЕО ПІСКОВОЇ АНІМАЦІЇ
Вед: Керівник гуртка англійської мови плідно працює з нашими дітками. В процесі роботи гуртка діти набувають знання та вміння, які потім вдало застосовують в театральних постановках, на святах.
Вед дит:  Відкладіть усі ви справи,
                Балачки, пусті забави.
                Зручно сядьте ви, будь-ласка,
               Бо прийшла у гості казка.
«Англійська казка»
Вед. дит: Зображувальна діяльність відіграє велике значення для розвитку дитини.
Вед:  Під час зображувальної діяльності гуртка «Малювальничок» дитина має можливість доступними засобами виразити свій емоційний стан, своє ставлення до навколишнього світу, вчиться самостійно  створювати прекрасне, помічати його в повсякденному житті, у творах мистецтва.
ВІДЕО ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Вед: Нікого не потрібно переконувати у важливості музичного розвитку дитини. Саме музика знаходить дорогу до душі дитини, спонукає її до самовираження, знайомить з навколишнім світом. Вокальний гурток «Домісолька» навчає дітей любити й розуміти музику, а виступи учасників гуртка на концертах, є джерелом радості і натхнення.
Вед. дит: Трава шовкова шелестить – співає,
         Дзвенить струмок, гуде великий джміль.
         Он жайворонок з піснею злітає
         І різні звуки линуть звідусіль.
         А ніч прийшла – звучать нові оркестри.
         Мабуть про те, яке це щастя – жить!
         Беріть же ж швидше інструменти
         І хай симфонія звучить!
Оркестр
Вед: Виховання здорової дитини – це пріоритетне направлення в роботі нашого садочку. Гурток «Флорболятко» сприяє розвитку рухових якостей у дітей. Спонукає дітей до занять спортивними вправами та іграми взагалі. Формує стійкий інтерес до спорту. Підтримує інтерес і задоволення під час занять та зацікавленості до особистого здоров’я.
Вед. дит: У нашому садку ростуть малята,
         Гарні та кмітливі дошкільнята.
         Фізкультурою ще й флорболом займаються
         І підтримувати всіх намагаються.
ВІДЕО ФЛОРБОЛА
Вед: Рух – це життя, ритміка – це краса, а танок – це політ душі і фантазії.
Вед. дит: Мелодія птахом злітає,
                Серця малечі окриля,
                І радість дитячого краю.
                У дружньому танці кружля.
Вед: До вашої уваги Український народний танок, у виконанні учасників хореографічного гуртка «Гопачок»
«Український танок»
Вед: У наш час досить актуально є проблема розвитку дитини, в якій гармонійно поєднується емоційний та раціональний початки. Музика тут виступає у ролі універсального засобу, який формує внутрішній світ особистості. Саме тому і був створений музично-розвивальний гурток «Зірнички».
Вед. дит: Ми знаєм, що музику можна побачити.
          Розмову квітів можна почуть.
          Всесвіт музичних звуків цікавих,
          Його можна тільки серцем відчуть.
«Хор рук»
Вед: Який чудовий сьогодні день і мені так хочеться, щоб ось ця мить не закінчувалась, щоб пісня лунала, щоб діти танцювали й творили і надихали нас завжди на красиві та мудрі вчинки.
       Та на жаль, наша зустріч добігає кінця. Ви мали можливість проглянути виступи наших маленьких зірочок, які дякують вам за увагу.
Вед. дит: Тож ще раз таланти наші зустрічайте,
                Бурхливими оплесками всіх їх привітайте!
 «Заключний танок»
Вед: Хай лунає у Зірничці, сміх дитячий навкруги.
        Так було і є донині: діти – щастя на Землі!
   

СВЯТО БАНТИКІВ

mini_4
Ведуча: Добрий день, любі малята! Які у вас чудові бантики! Ви дуже охайно
               Одягнуті. У мене теж є бантик, погляньте! А чому ми всі з бантиками?
               Так звичайно, у нас сьогодні свято, Свято бантиків!
               Тож давайте розпочнемо наше свято веселою пісенькою.
Пісня «От улыбки»
Звучить мелодія. До зали заходить Клоун.
Клоун: А чому це ви всі тут такі веселі? А мені до вас на свято можна?
Ведуча: Я думаю, діти, клоуну теж можна до нас на свято, так? Але у нашому
               Садочку, всі чемні, всі вміють вітатися,ось і ти повинен привітатися.
Клоун: Добре, я буду вітатися! Доброго дня (вітається за руку). Давайте
             Знайомитися. Мене звуть Стьопа. А тебе?
            (знайомиться с декількома  дітьми) А чому ви, діти, всі з бантиками?
Діти: Бо сьогодні свято бантиків.
Клоун: (сумно) А у мене нема бантика.
Ведуча: Та у тебе не тільки бантика нема, Стьопа!   Ти зовсім навіть не
               посвятковому  вдягнений!
Клоун: Це все я можу виправити, миттю переодягається. А от бантика я точно
              Ніде не знайду.
Ведуча: Стьопа, це невелика біда, ми тобі бантик знайдемо. А ти швиденько
              Приведи, будь ласка, свій костюм до порядку.
Клоун:  Добре, я згоден, побіжу і намагатись швидко повернутись. А вам залишу
              Ось цю чарівну скриньку. А якщо мене довго не буде, то вам дозволю
               В неї заглянути.
Ведуча:  Дякуємо, Стьопа! Біжи швиденько і повертайся святково одягнений.
                Щасливої дороги! (Клоун виходить) А поки нашого Стьопи нема давайте
               Подивимось веселий танок.
Танок «Лялечки з бантиками»
Ведуча: А ось і бантик для Стьопи, а його досі нема. Тож заглянемо у скриньку.
               Ой, я щось тут знайшла. Що це? (Брязкальця). А я здогадалась, яке
                Завдання нам підготував Стьопа. Слухайте уважно: скільки разів я
               Стукну у брязкальця, ви стільки разів плеснете у долоні. Готові?
Вихователь стукає у брязкальця 2,1,3 рази і перевіряє уважність дітей
               Молодці, добре слухали і вірно плескали. А зараз діти групи
               «Капітошки» заграють на цих інструментах.
Гра на муз. інструментах
Ведуча: Молодці. А де ж це наш Стьопа? Давайте передамо через
      сороку – білобоку, що ми його чекаємо. А ось і вона (вибігає).
       Та сороко, лети швиденько, і нагадай Стьопі, що ми його чекаємо.
        Нехай  швидше збирається! Бувай!
Ведуча: Дітки, ви знаєте, що таке бантик? (бантик – це прикраса)
       Ось до нас завітав у гості Бантик.
Бант:  А я чудовий бантик. Я люблю вихвалятись. Дівчаткам у косички
          Люблю я заплітатись.
  • Дівчатка, чи любите ви ходити з бантиками? (відповідь)
  • Чи часто вам мами заплітають їх у косички? (відповідь)
Ведуча: Звичайно, дуже рідко можна зараз побачити на голівках у дітей бантики.
               Тому, що зараз ваші мами частіше використовують резинки, заколки.
                І щоб наш Бантик не сумував, ми проведемо  змагання.
Гра « Хто швидше зав’яже бантик»
Ведуча: Сьогодні свято присвячене тільки бантикам, тому вони можуть бути
               Зав’язані будь – де  і будь з чого, щоб було весело.
Заходить Стьопа
Клоун: Добрий день, ще раз дітки. А ось і я святково одягнутий.
Ведуча: А ми тобі приготували до твого наряду красивий бантик.
Клоун: О! дякую. А давайте зараз заспіваємо пісеньку про бантик.
«Пісня про бантики»
Клоун: А я до вас прийшов з сюрпризом. Я трішечки вмію чаклувати і зараз
              Спробую. 1,2,3 абракадабра. ( Чаклує, над кошиком, який приніс)
              Ой, мабуть вийшло! Погляньте діти, які гарні бантики! Зараз я кожному
              З вас подарую ці бантики.
Під музику роздає.
Клоун:  А я чув, як грали музичні інструменти. Значить ви справилися
               із завданням .
Клоун:  Гаразд, тоді мабуть вже час провести конкурс бантиків.
               Є у мене чарівні мольберти, одні дітки будуть малювати бантики, а інші
               Вболіватимуть. Одкриваю маркер, рахую.
               Ой які красиві, різнокольорові, схожі на веселку.
«Радуга»
Клоун: А у мене для вас є іще один сюрприз. Дітки скажіть на що ще схожі
              бантики (легенькі, красиві, літають на квіточки сідають).
Гра «Спіймай метелика».
   

СВЯТО КНИГИ

Book of nature. Isolated over white
Ведуча: Добрий день дорогі малята. Запрошуємо вас у чарівну подорож.
У світ казковий вхід  відкривається через мить. Із серцем відкритим,
З обличчям без маски, у світ цей чарівний ступіть.
 Дітки відгадайте загадку:
 Не дерево, але з листочками, не сорочка, а зшита, не людина, а говорить.                                                                                   (книга)
Дійсно, це книга. Сьогодні ми зібрались у цьому залі, щоб вшанувати і Подякувати книзі – розумній, гарній та чудовій. Тому, що у нашому
Дитячому садочку сьогодні свято Книги. Всі люди впродовж усього життя звертаються до книги. З дитячих років всі знайомляться з книгою,
       Читаючи казки, вірші, оповідання. Мами читали вам книгу, навіть коли ви ще самі говорити добре не вміли. А зараз ви вже самі вчитеся читати.
Книга допомагає пізнати себе і зрозуміти світ. Величезний і різноманітний світ лине до нас з книжок.
Дорогі діти, вихователі, гості! В нас сьогодні свято книги!
Разом будемо відзначати, книгу – друга шанувати.
Дитина: «Свято книги» – зазвучало у садочку, як сигнал.
               За цей час садочок став як один читальний зал.
Дитина: В кожнім домі, в кожній хаті – у містах і на селі, –
                   Хто навчився вже читати, має книгу на столі.
Дитина: Дружба з книгою  – це свято, не було б його у нас.
               Ми б не знали так багато про новий і дивний час.
Дитина: Книжка – добрий вірний друг, книжка знає все навкруг!
               Про старі й нові країни, космос та морські глибини.
Дитина: Тож ми свято починаєм, про книгу пісню заспіваєм Пісню.
Дитина: Книга – розумна, чарівна, чудова, прославляє нашу мову.
              Завітала до нас у садок, щоб навчити всіх діток. Ось і вона.
Під музику заходить Королева Книг.
Королева Книг: Ну ось і зустрілись, мої маленькі друзі, Добрий день!
            Я  Королева Книг, рада всіх вас бачити у цьому святковому залі.
             І сьогодні ми помандруємо на моєму чарівному потязі до мого
             Королівства в « Країну Читалію». Ну що, приготувались.
Діти: Так!
Королева Книг: Тож рушаємо. (Звучить музика)
            Наш потяг рушає, вагони біжать, а в потязі нашім, малята сидять.
Діти ідуть  і співають.
            Зупинка пора нам вставати. Цікаву розповідь розпочинати.
            Ось і перша моя зупинка « дзвіночок з минулого», зветься вона.
Дитина: Книжки приємно прочитати, а спробуй їх створити!
             Тонке мистецтво – друкувати, якого треба вчитись.
Королева Книг: Тут ми дізнаємось про те, як до людей пришла книжка,
              Про її долю, про те, як місце вона посідає в житті кожного із нас.
Ведуча: Давним  – давно книжок  не було на землі, бо люди ще не вміли їх
   робити.  Але у людей була потреба записувати, передавати іншим якісь
   відомості, знання, досвід. Тож «старинками» найдавніших книг  ставали              камені, стіни, вояцькі щити.  Згодом люди домагались писати на глині, яку потім сушили і випалювали на   вогні. З часом люди навчились робити зручні й легкі книжки з тонкої козячої   або телячої шкіри. Але вони були дуже дорогі.
  В Африці, вздовж річок є густі зарослі болотяної рослини – папірусу.
   Спочатку його використовували на будівництві, а згодом, обробляли волокна
   Тканини так, що почали виготовляти з них папір. Писати на його тонких
   стеблах  зручно, але через кілька років такі «книжки» ламались і розсипались.
   Справжній папір на якому пишуть і сьогодні, люди навчились робити дві тисячі  років тому. Тоді і почали у багатьох країнах писати на папері. Згодом у
   Німеччині  запрацював перший друкарський верстат, яким і почали друкувати
   книги.
Королева Книг: Ось так вони і з’явились – книги. А наша подорож
продовжується, приготувались. Так! Рушаємо. Наш поїзд рушає, вагони біжать, а в поїзді нашім малята сидять, їдуть, співають. Зупинка, пора вставати. Тут будемо  загадки розгадувати з вами  і грати. Наступна зупинка у нас «Ігрова».
Пісенька «Квіточка»
Заходе Дід Панас.
Дід Панас: Добрий день! Любі хлопчики й дівчатка! Жартівливі всі малята.
              Йшов я долами, степами, через луки, через ліс. І торбинку з загадками
              За плечима вам приніс.
              Та мотузка перервалась, відгадки – порозбігались.
              Поможіть мені, малята, відгадки  ті позбирати.
Загадки:
  1. Біле,а не сніг, не сорочка, а зшита, не поле засіяне.
  2. Кожен скільки хоче бере, а все лишається.
  3. Біле поле, чорне насіння, хто його сіє, той розумніє.
  4. Не кущ, а з листочками, не сорочка, а зшита, не людина, а навчає.
  5. Хто говорить мовчки.
Дідусь зав’язує міцно мішок.
Дід Панас: Ой, які ви молодці, відгадали загадки і зібрали всі відгадки в мою
        торбинку. Діти, а може хто з вас знає віршики про книжки.
Вірші групи «Квіточки».
Дід Панас: Готуючись до зустрічі з вами, я запрошував героїв усяких казок
На свято. Вони не змогли приїхати, а лише прислали телеграми, та тільки  забули  підписатись. Сподіваюсь, що разом з вами ми відгадаємо, від кого
Ці телеграми.
Телеграми:
  1. Гуси – гуси гусенята! Візьміть мене на крилята та понесіть до батечки,
    А в батечка їсти й пити, ще й хороше походити.
  1. Мій котику, мій братику! Несе мене лиска, за кленові ліси, за круті гори,
    За шведки води, порятуй мене!
  1. Я,…,… за три копи куплена під бока луплена! Тупу – тупу ногами, сколю
    Тебе рогами, ніжками затопчу,хвостиком замету – тут  тобі й смерть.
  1. Не полечу я з вами: як була я на лужку, виломила ніжку. А ви полинули,
    Мене покинули.
  1. Я по коробу метений, я на яйцях спечений, я від баби втік, я від діда втік,
    І від тебе втечу!
 Дід Панас: О! я бачу , ви добре знаєте українські казки та їх герої.
                     А чи хочете ви пограти у гру?
Гра «Склади картинку» (пазли).
                      А мені вже час рушати до інших діток. До побачення! (Іде)
 Королева Книг: Дітки і нам уже час рушати далі. Приготуйтесь, рушаємо.
             Наш поїзд рушає, вагони біжать. А в поїзді нашім, малята сидять.
             Зупинка. Пора нам вставати. А третя зупинка зветься «Бібліотечна».
Танок  з книжечками. Стають у рядок.
Прислів’я.
Королева Книг: Дітки, а потрапили ми з вами до бібліотеки – це книжкове місто,
         де  й проживають книги. Кожна книжечка має свій будинок, а будинок –
         адресу.
Бесіда про похід  до бібліотеки. Чути стогін, плач. Виходе Книга.
Королева Книг: Що трапилось Книжко? Хто тебе образив?
Книга: Ой, я втекла від хлопчика, який мене не беріг.
Хлопчик: (Виходе слідом) А ось де ти, Книжечко, моя дорогоцінна. Я тебе
                   Шукаю скрізь, а ти ось де. Я ж тобі нічого поганого не зробив
                   (Сором’язливо) Ну, майже.
Книга: (до Королеви) Королево, я не хочу повертатись до цього Хлопчика,
             Заберіть мене до бібліотеки!
Королева Книг: Добре! Ми тебе полікуємо у нашій книжковій лікарні, а потім ти
             Будеш разом з іншими книжками стояти на чистих полицях і читатимуть
             Тебе хороші і добрі діти, які будуть тебе берегти.
Хлопчик: А я буду без книги? Я її дуже люблю.
Королева Книг: Ну, якщо любиш, перш за все полікуєш.
Виходе Айболить.
Айболить: Є у нашому домі двері заповідні, ще не всім відомі, та до всіх привітні.
               В книжковій лікарні, у новому будинку, я щодня працюю не одну годину.
               Хто навчитись хоче книжки лікувати, приходьте, будь ласка, буду всіх
               навчати.
Королева Книг: Забирайте, лікарю, Книжку у лікарню. А ти Хлопчику і ви всі
              Малята послухайте і запам’ятайте правила поводження з книгою.
Правила.
Хлопчики заходять.
  1. Беріть книгу, чистими руками.
  2. Не перегинайте книжки, від цього випадають сторінки.
  3. Не кладіть в книжку олівці та інші предмети, від цього вона рветься.
  4. Не загинайте сторінки, користуйтеся закладками.
  5. Не виривайте сторінки.
  6. Щоб книга довше служила вам, обгорніть її.
Королева Книг: Ну що, запам’ятали ці правила, діти? А ти, Хлопчику?
Ведуча: Ми обіцяємо тобі Королева Книг, що наші дітки кращі за всіх
               Берегтимуть книжки, гарно поводитися з ними.
Королева Книг: А ще дітки, щоб стати абонементом бібліотеки, ви повинні
             навчитись  читати. А щоб навчитись читати, ви повинні знати літери.
             От зараз ми і спробуємо з вами з літер скласти слово.
Пісня про букви. Гра «Склади слово»
Ведуча: Ну що, рушаємо далі, до зупинки « Танцювальна»?
Буратіно  і Мальвіна танцюють танок.
Ведуча: Який гарний танець затанцювали ці казкові герої. Діти, а з якої вони
              Казки? (Діти відповідають) Ось і надійшла наша подорож.
Книга: Дорогі діти! Запам’ятайте, що книга займає важливе місце в житті кожної
            Людини. Її треба берегти  і шанувати. Герої улюблених казок поруч з
            нами. Бажаю вам прочитати найкращі книжки, багато гарного з них взяти
            для себе. Порозумнішати і ніколи не розлучатися з книгою. Ми з вами
            ще обов’язково зустрінемося. До нових зустрічей.
Діти танцюють.
Виходять із залу.

Свято мильних бульбашок

Drops_Bubbles1
Звучить музична заставка. Діти збираються на центральному майданчику.
Ведуча: Добрий день, малята!
Діти відповідають.
Ведуча:    В літа завжди справ багато:
                 Треба всіх загартувати,
                 Накупати в річці, морі,
                 Ягід виростить доволі.
Дітки, а давайте привітаємо тепле літечко.
Діти з ведучою: (ведуча промовляє, а діти показують рухами)
                 Літечко теплом нас зустрічає,
                 Сонечко яскраве в небу сяє,
                 І радіє дітвора:
                 Дуже гарна ця пора!
Ведуча:   Дітки, а щоб нам не сумувати,
                 Будем зараз розважатись.
                 Мильна водичка нам творить дива!
                 Подмухаю трішки – і кулька жива.
                 Тендітна, тоненька, росте на очах,
                 Злітає і лине, цвіте в промінцях!
Гадаю,  вже всі здогадалися, що сьогодні ми зійшлися на свято, яке називається «Свято мильних бульбашок».
1 дитина: Диво у моїх руках,
                  Це не бабка і не птах,
                  Лине кулька чарівна,
                  Аж до сонця. (видуває) Ось вона!
2 дитина:    То зелена, то блакитна,
                    Де ж вона? Її не видно!
                    Видуваю ще одну,
                    Кульку мильну, чарівну!
Ведуча: А щоб на нашім святі було веселіше, я запросила гостя,давайте привітаємо його оплесками.
Під музичний супровід з’являється Клоун.
Клоун:        Добрий день, діти!
                    Дружить хмарка з дощиком,
                    Дружить квітка з горщиком,
                    Вітер – із листочком,
                    Берег – із листочком,
                    Жабенятко – з рибками,
                    А бульбашка – з дітками!
Дитина:      Якось Гена-крокодил
                     З мила бульбашки робив.
                     Ми на нього подивились
                     І самі цього навчились.
Клоун:        Тож давайте разом грати:
                     Мильні бульбашки пускати!
«Пускання мильних бульбашок»
Діти старшої групи стають по колу, в кожної дитини мильні бульбашки, які пускають в середину кола, а діти молодшої групи в середені кола ловлять їх під музику. В кінці музичного супроводу ведуча промовляє слова
Ведуча:       Обережно – мильні бульки!
                     Різнокольорові кульки!
                     Як кружляють! Як літають!
                     Вибухають, вибухають!
                 ‒ Ось, як слива!
                 ‒ Мов горіх!
                 ‒ Ця літає довше всіх.
Діти молодшої групи сідають, старші залишаються по 6 чоловік у 2 командах.
Клоун: Діти, чи вмієте ви дружити з мильними бульбашками? Зараз ми пересвідчимось, як цікаво можна з ними грати.
Гра «Допоможи мильним бульбашкам перелетіти через мотузочку».
1 дитина:     Скільки радості у нас –
                      Кульки видуваємо!
                      Деж були вони весь час?
                      Ми про це не знаємо.
2 дитина:     Вередливі кульки, бач,
                      З ними нам морока:
                      Лиш дмухнув – уже летять
                      Швидко на всі боки.
3 дитина:     Це – маленька, шле привіт
                      Сонечку і хмаркам.
                      Ось одна іще летить
                      До берізки в парку.
 4 дитина:     А найбільша вже присіла
                      На блакитну квітку!
                      Як цікаво, як чудово
                      Грати в кульки влітку!
Клоун:          Тож давайте не баритись
                      Далі будем веселитись.
Конкурс «Мильні бульбашки та пустотливі долоньки».
Ведуча: Виявляється, з бульбашками не лише цікаво й весело гратися, а ще потрібні певні уміння, щоб, наприклад, змусити їх літати через мотузку або взагалі слухатися наших малят. Ой, а які кумедні історії трапляються з мильними бульбашками.
1 дитина:      Мильна бульбашка летіла
                       І на носик раптом сіла.
                       Носик мій залоскотала,
                       Враз я чхнув – вона й пропала!
2 дитина:      Моя кулька їсть повітря –
                       Видувається за мить.
                       Як наїсться, то й без вітру
                       Аж за хмарки полетить!
Клоун: Ой, які спритні та вмілі, а давайте спробуємо видуваючи мильні кульки йти місточком.
Конкурс «Пройди місточком».
Беруть участь 2 команди по 6 чоловік середньої групи.
Ведуча: Ой молодці. Видувати мильні бульбашки та гратися з ними весело й цікаво, й піну робити. Тож ми зараз й проведем конкурс.
Конкурс «Чия піна найпишніша».
Клоун: Ось і надходить наше свято до кінця і на прощання я хочу з вами потанцювати веселий таночок.
Танок «Клоун».
Клоун: Ось і дійшло до кінця наше свято. Малюки, вам сподобалось?
Діти: Так!
Клоун: І мені теж сподобалось, та нажаль мені час з вами прощатись, але ви не сумуйте ми скоро з вами зустрінемося. До побачення!
Ведуча:
Літо в нас, веселе літо!
Сонце з неба шле привіти:
Поцілунки в щічки дітям,
Промінці ласкаві квітам,
Вже нагріло вам пісок,
Щоб чудовий був деньок!
Тож всі парами ставайте!
До майданчиків рушайте!
Діти вирушають на свої майданчики.Drops_Bubbles1

                     “УКЛІН,ТОБІ,ТАРАСЕ”

(Шевченківське свято для дітей старшого дошкільного віку)
т

Мета: ознайомити дітей з життям і творчістю великого українського поета Т.Г. Шевченка, виховувати інтерес до його творів, викликати бажання пісні на його слова, розповідати вивчені вірші і слухати нові, розглядати ілюстрації. Вчити сприймати зміст, відображати його в малюнках. Розвивати пам’ять, увагу, спостережливість. Прищеплювати інтерес до національного колориту, виховувати любов до Батьківщини та української мови.

Атрибути: портрет Т.Г. Шевченка;ілюстрації;вишиті    рушники; колоски; штучні квіти; хліб з сіллю; свічка; шаблі.

Звучить у запису супровід пісні «Реве та стогне Дніпр широкий». На середину зали виходять двоє дітей.

1 дитина

Моя Україно! Ти ненька єдина!

Квітучі сади, неозорі поля,

Шевченків мій краю, тебе прославляєм!

Уклін тобі, земле квітуча моя!

2 дитина

Україно! О земле рідненька!

Ми з тобою у житті весь час!

Народила ти світу поета –

Це наш геній, наш рідний Тарас!

ТАНОК З КОЛОСКАМИ ТА РУШНИКАМИ

Наприкінці танцю дівчинка виносить хліб з сіллю і говорить слова

Дівчинка

Хліб і сіль тобі, Тарасе,

Сьогодні підносимо

Вшанувати цю гостинність

Оплесками просимо.

(кладе хліб на столик біля портрета Т. Г. Шевченка і діти сідають на стільчики)

На середину зали виходить дитина.

Дитина

У нашій хаті на стіні

Висить портрет у рамі.

Він дуже рідний і мені,

І татові, і мамі.

Він стереже і хату й нас,

Він знає наші болі.

Я добре знаю – це Тарас,

Що мучився в неволі.

Такий ріднесенький, дивись,

Він мов говорить з нами.

Він на портреті, мов живий

Ось-ось і вийде з рами.

Ведуча

Любі діти! Сьогодні ми відзначаємо день народження нашого славетного Кобзаря – Тараса Григоровича Шевченка. Народився поет у  невеличкому селищі Моринцях навесні, саме тоді, коли прокидається природа і з’являються перші весняні квіти.

ТАНОК КВІТІВ

Наприкінці танцю дівчатка прикрашають портрет Шевченка квітами.

1 ведуча

Нелегким було життя малого Тарасика, бо ж народився кріпаком у великій родині в убогій хатині, яка потопала у вишневому садку.

ВІДЕОКЛІП «САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ»