Гурткова робота по пісковій анімації

Навчитися техніці малювання піском легко, неважливо, чи вміє дитина малювати, чи ні. Для того, щоб оволодіти цим мистецтвом, вам не потрібно змішувати фарби, користуватися палітрою, натягувати на підрамник полотно. Як правило використовують очищений пісок. Всі дії виконуються пальцями рук.  І нічого страшного в тому, що шедевр з піску не довговічний.  Самі чудові картини можна сфотографувати, щоб вони радували дітей і батьків, допомагали знайти віру в самого себе. Якщо ж малюнок не подобається, його легко змахнути рукою. Він зроблений не на дорогому полотні, можна завжди почати заново спробувати  зробити  щось  нове,  добре,  неповторне,  своє. 

Малювання сприяє розвитку дрібної моторики, а як наслідок — розвитку мовлення розумових здібностей. У дітей розвивається координація рухів. Дитячі пальчики стають більш сильними, спритними, вмілими. Окрім цього, малювання сприяє розвитку пам'яті, уваги, зосередженості.
Заняття з піском поліпшують емоційний  стан дітей.                                                     Пісочна анімація - комплексний підхід до розвитку дитини.

Мета гуртка

Мета – розкрити  таланти маленьких особистостей, знайомлячи дітлахів із світом та розвиваючи їх мислення, інтелект, уяву, потяг до творчості, комунікабельність та креативність. В першу чергу програма гуртка націлена на розвиток інтелекту, фантазії, обізнаності, також на психологічну підготовку до спілкування. Ми прагнемо стимулювати природній потенціал дитини до розвитку, пізнання світу, спілкування, творчості й навчання, не змінювати дитину , не прищеплювати їй якісь спеціальні поведінкові навички , а дати їй можливість бути самою, самовиражатися.

Основні завдання

Завдання гуртка узгоджуються з внутрішнім прагненням дитини до самоактуалізації. Тут піскова анімація зорієнтована на те, щоб допомогти дитині дошкіль­ного віку:

  • розвинути позитивну Я-концепцію;
  • стати відповідальнішим у своїх діях і вчинках;
  • більшою мірою покладатися на самого себе;
  • навчитися контролювати себе;
  • розвинути здатність до подолання труднощів;
  • розвинути самооцінку і знайти віру в самого себе.

Зміст  програми

Гурток «Піскова анімація»-це покликання стимулювати творчі здібності, прилучити дітей до краси і гармонії, до мистецтва, пробудити творчі сили. Ефективність цих занять забезпечується доречним поєднанням художнього слова, музики і образотворчої діяльності.

Відмінність піскової анімації від решти форм діяльності полягає в тому, що вона дозволяє дитині створювати світ, що забезпечує їй шлях до бажаних почуттів та думок. Цей світ дитина може розглядати, змінювати, обговорювати, випробовувати.

Дітей у пісковій анімації приваблює те, що в ній немає жодного неправильного або правильного спосо­бу гри в піску, а пісочний світ створюється без підготов­чої роботи, без планування і відповідає внутрішньому сві­ту самої дитини.  

Піскова анімація допоможе дитині :

  • стати більш споійною та врівноваженою;
  • впевненно і спокійнопіти до школичи садка, тому що буде психологічнопідготовлена;
  • розширитисловниковий запас, грамотно будуватиречення та не боятисьвисловлюватисвої думки;
  • здобутизнання про природу, довколишнійсвіт, навчитисяспілкуватися, знаходитипорозуміння у колективітощо;
  • навчитисятворитивласними руками;

Піскова анімація як різновид арт-терапії зорієнтова­на на притаманний кожній дитині внутрішній потенціал здоров'я і сили. Вона акцентує увагу на природному вияві думок, почуттів та настрою в творчості, прийняття дити­ни такою, якою вона є. Для дітей – це ігровий спосіб роз­повісти про свої проблеми, виявити свої страхи та позбавитись їх, а також емоційного напруження. Адже гра для дитини – це необхідна, природна й улюблена діяльність.

Гурток «Піскова анімація» створюється з урахуванням інтересів та здібностей вихованців, їх бажання займатися в ньому. Структура Програми включає перспективний план роботи, який розрахований по кількості годин на навчальний рік, кількість занять – 36. Тривалість одного заняття в групах четвертого року життя -15 хв. ; в групах п’ятого року життя – 20 хв.;в групах шостого року життя – 30 хв.; один раз на тиждень.