Флорболятко

Фізкультурно-оздоровчий гурток  «Флорболятко»  Гурток «Флорболятко» має фізкультурно-оздоровче спрямування та враховує: інтереси та здібності вихованців, побажання батьків, наявність сприятливих умов та інвентаря, компетентність педагога. Інструктором з фізкультури розроблена програма гуртка, яка є нормативним документом і  визначає: мету, завдання, зміст, обсяг, порядок, способи організації освітньої діяльності та вимоги до її результатів. Флорбол – гра командна. Малюки вчаться розуміти загальну мету, брати на себе відповідальність за свої дії, не підводити команду. У дітей створюється звичка поступатися особистим інтересами заради досягнень спільної мети команди. Спільна гра сприяє взаєморозумінню, вмінню рахуватися з іншими дітьми. Дошкільнята привчаються надавати допомогу гравцеві, який потрапив у скрутне становище. В іграх колективного характеру діти вчаться самостійно вирішувати конфлікти, суперечки. Ефективність дитячого флорболу полягає в його різноманітному впливі на опорно-руховий апарат, серцево-судинну, дихальну і нервову системи організму дитини, розвитку рухових здібностей і профілактику захворювань. Важливим є й те, що діти, які систематично займаються флорболом мають змогу збільшити запас життєво-важливих рухових вмінь і навичок, поповнити знання із самовдосконалення і саморозвитку, залучатись до здорового способу життя з раннього віку.     Основні завдання  
  1. Виховання і гармонійний розвиток особистості дитини, сприяння різносторонній фізичній підготовленості.
  2. Надання дітям доступних теоретичних знань з фізичної культури.
  3. Формування життєво-важливих рухових умінь і навичок (спритність, швидкість, гнучкість і т.п.)
  4. Профілактика захворювань дошкільнят.
  5. Виховання морально-вольових якостей (працелюбність, дисциплінованість, сміливість, цілеспрямованість, виховання почуття колективізму).
  6. Ознайомлення з основами тактики та техніки гри у флорбол.
  7. Набуття елементарних знань з гігієни та валеології.
  8. Формування стійкого інтересу до спорту і до спортивних ігор взагалі.
  9. Підвищення зацікавленості дітей до потреби систематично займатися фізичною культурою і спортом.
  10. Організація роботи з батьками з питань фізичної освіти.
Основні показники компетентності   Теоретичні знання.
  1. Самостійно називати основні частини тіла й органи людини.
  2. Знати засоби збереження і зміцнення здоров’я.
  3. Називати 5-6 видів спорту.
  4. Знати правила безпеки при проведені фізкультурних занять.
  5. Знати правила особистої гігієни.
  6. Мати елементарні відомості про історію і розвиток флорболу.
Практичні вміння і навички.
  1. Самостійно вести м’яч ключкою.
  2. Виконувати дриблінг між фішками.
  3. Намагатись влучати у ворота.
  4. Виконувати передачу м’яча у парах.
  5. Тримати стійку флорболіста.
  6. Намагатись обводити суперника.
  7. Намагатись дотримуватись позиційного розташування гравців.
  8. Самостійно показувати вправи для покращення постави та вправи на релаксацію.
  9. Вміти виконувати рухи відносно м’яча та ключки.
  10. Намагатись грати у флорбол.
  11. Вміти грати у рухливі ігри з предметами і без.
  12. Приймати участь у спортивних святах в дитячому садку.
  13. Використовувати ключки, як нетрадиційний інвентар для фізкультурних занять.