Флорболятко
Фізкультурно-оздоровчий гурток
«Флорболятко»
Гурток «Флорболятко» має фізкультурно-оздоровче спрямування та враховує: інтереси та здібності вихованців, побажання батьків, наявність сприятливих умов та інвентаря, компетентність педагога.
Інструктором з фізкультури розроблена програма гуртка, яка є нормативним документом і визначає: мету, завдання, зміст, обсяг, порядок, способи організації освітньої діяльності та вимоги до її результатів.
Флорбол – гра командна. Малюки вчаться розуміти загальну мету, брати на себе відповідальність за свої дії, не підводити команду. У дітей створюється звичка поступатися особистим інтересами заради досягнень спільної мети команди. Спільна гра сприяє взаєморозумінню, вмінню рахуватися з іншими дітьми. Дошкільнята привчаються надавати допомогу гравцеві, який потрапив у скрутне становище. В іграх колективного характеру діти вчаться самостійно вирішувати конфлікти, суперечки.
Ефективність дитячого флорболу полягає в його різноманітному впливі на опорно-руховий апарат, серцево-судинну, дихальну і нервову системи організму дитини, розвитку рухових здібностей і профілактику захворювань. Важливим є й те, що діти, які систематично займаються флорболом мають змогу збільшити запас життєво-важливих рухових вмінь і навичок, поповнити знання із самовдосконалення і саморозвитку, залучатись до здорового способу життя з раннього віку.
Основні завдання
- Виховання і гармонійний розвиток особистості дитини, сприяння різносторонній фізичній підготовленості.
- Надання дітям доступних теоретичних знань з фізичної культури.
- Формування життєво-важливих рухових умінь і навичок (спритність, швидкість, гнучкість і т.п.)
- Профілактика захворювань дошкільнят.
- Виховання морально-вольових якостей (працелюбність, дисциплінованість, сміливість, цілеспрямованість, виховання почуття колективізму).
- Ознайомлення з основами тактики та техніки гри у флорбол.
- Набуття елементарних знань з гігієни та валеології.
- Формування стійкого інтересу до спорту і до спортивних ігор взагалі.
- Підвищення зацікавленості дітей до потреби систематично займатися фізичною культурою і спортом.
- Організація роботи з батьками з питань фізичної освіти.
- Самостійно називати основні частини тіла й органи людини.
- Знати засоби збереження і зміцнення здоров’я.
- Називати 5-6 видів спорту.
- Знати правила безпеки при проведені фізкультурних занять.
- Знати правила особистої гігієни.
- Мати елементарні відомості про історію і розвиток флорболу.
- Самостійно вести м’яч ключкою.
- Виконувати дриблінг між фішками.
- Намагатись влучати у ворота.
- Виконувати передачу м’яча у парах.
- Тримати стійку флорболіста.
- Намагатись обводити суперника.
- Намагатись дотримуватись позиційного розташування гравців.
- Самостійно показувати вправи для покращення постави та вправи на релаксацію.
- Вміти виконувати рухи відносно м’яча та ключки.
- Намагатись грати у флорбол.
- Вміти грати у рухливі ігри з предметами і без.
- Приймати участь у спортивних святах в дитячому садку.
- Використовувати ключки, як нетрадиційний інвентар для фізкультурних занять.